Holiday house
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een RPG forum over een groep jongeren die met elkaar in een villa zitten in Spanje.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De slaapkamer van Daniel en Matt

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De slaapkamer van Daniel en Matt Empty
BerichtOnderwerp: De slaapkamer van Daniel en Matt   De slaapkamer van Daniel en Matt Emptydo jul 19, 2012 8:22 pm

Een grote slaapkamer met twee bedden, een kledingkast voor beide en een mooi uitzicht op de zee. Het is erg licht en er zijn een aantal kastjes waar je je spullen in kunt laten. Er staat ook een mini koelkast voor cola of fanta blikjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De slaapkamer van Daniel en Matt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slaapkamer van Daniel en Matt   De slaapkamer van Daniel en Matt Emptydo jul 19, 2012 8:30 pm

Daniel
Ik opende de deuren van de slaapkamer en de zon scheen fel door de ramen heen in me gezicht. Ik liep door naar mijn bed en legde mijn koffer met een plof erop neer. Ik klikte hem open en keek of Matt er al aan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
MattCourt

MattCourt


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 15-07-12

De slaapkamer van Daniel en Matt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slaapkamer van Daniel en Matt   De slaapkamer van Daniel en Matt Emptydo jul 19, 2012 8:34 pm

Ik liep achter Daniel aan. De kamer binnengekomen keek ik eerst even rond. Het zag er goed uit. Daarna legde ik mijn tassen op het bed en ritste ze allebei open. Als ik nu zou beginnen met uitpakken, was ik daar in ieder geval al klaar mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De slaapkamer van Daniel en Matt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slaapkamer van Daniel en Matt   De slaapkamer van Daniel en Matt Emptydo jul 19, 2012 8:36 pm

Ik legde mijn spullen netjes in het kastje wat naast mijn bed stond en zette mijn wekker boven op het kastje. 'Dus, heb je een vriendin in eigen land?' Vroeg ik terwijl ik mijn kleren netjes opvouwde en in de klerenkast deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De slaapkamer van Daniel en Matt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slaapkamer van Daniel en Matt   De slaapkamer van Daniel en Matt Emptydo jul 19, 2012 8:42 pm

Ik was heel moe, en daarom ging ik maar even liggen. Misschien kon ik even slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
MattCourt

MattCourt


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 15-07-12

De slaapkamer van Daniel en Matt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slaapkamer van Daniel en Matt   De slaapkamer van Daniel en Matt Emptyvr jul 20, 2012 10:20 am

'Nee, ik heb geen vriendin,' zei ik. Ik ritste mijn lege tassen weer dicht en schoof ze één voor één onder mijn bed. 'Jij dan?' Ik deed de kastdeuren weer dicht en ging toen op de rand van mijn bed zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De slaapkamer van Daniel en Matt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slaapkamer van Daniel en Matt   De slaapkamer van Daniel en Matt Emptyvr jul 20, 2012 10:40 am

Daniel
'Nee.. nee ik ook niet.' Ik stond op en keek door het raam, het uitzicht was op zee wat heel mooi was. 'Het is het perfecte weer om te surfen,' zei ik tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
MattCourt

MattCourt


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 15-07-12

De slaapkamer van Daniel en Matt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slaapkamer van Daniel en Matt   De slaapkamer van Daniel en Matt Emptyvr jul 20, 2012 11:25 am

Matt
'Hm, ik heb toch nog geen board, dus dat gaat hem niet worden,' zuchtte ik. Ik stond op en liep naar de deur. 'Ik ga eventjes rondkijken in de rest van het huis,' zei ik, terwijl ik de deur opende.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De slaapkamer van Daniel en Matt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slaapkamer van Daniel en Matt   De slaapkamer van Daniel en Matt Emptyvr jul 20, 2012 11:37 am

Daniel
Ik knikte, ik wou eerst nog even mijn spullen checken voordat ik rondkeek. Ik wou toch straks even naar het strand.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De slaapkamer van Daniel en Matt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slaapkamer van Daniel en Matt   De slaapkamer van Daniel en Matt Emptyvr jul 20, 2012 12:11 pm

Toen ik alles had opgeruimd volgde ik Matt en deed de deur achter me dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De slaapkamer van Daniel en Matt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slaapkamer van Daniel en Matt   De slaapkamer van Daniel en Matt Emptyza aug 04, 2012 10:36 pm

Hij stapte gelijk in zijn bed, en dacht aan Owen hoe knap hij was en aan Nina schuldig hij zich voelde dat hij niks tegen haar zei niet veel.
Hij viel gelijk in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De slaapkamer van Daniel en Matt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slaapkamer van Daniel en Matt   De slaapkamer van Daniel en Matt Emptyzo aug 05, 2012 11:27 am

Hij werd wakker en stapte gelijk uit zijn bed, Matt was er niet dus hoefde hij niet zachtjes te doen. Hij deed zijn kast open en pakte een korte broek en een wit tshirt. Vervolgens liep hij door naar de tuin.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De slaapkamer van Daniel en Matt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slaapkamer van Daniel en Matt   De slaapkamer van Daniel en Matt Emptyzo aug 05, 2012 1:53 pm

Snel liep Daniel de kamer in en deed zijn zwembroek aan, toen liep hij terug door naar het zwembad.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De slaapkamer van Daniel en Matt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slaapkamer van Daniel en Matt   De slaapkamer van Daniel en Matt Emptyza aug 11, 2012 1:54 pm

Hij ging liggen op zijn bed en hield het mes in zijn zak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De slaapkamer van Daniel en Matt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De slaapkamer van Daniel en Matt   De slaapkamer van Daniel en Matt Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De slaapkamer van Daniel en Matt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Matt Court
» Slaapkamer van Cleo en Nina
» Daniel Cook

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday house :: RPG :: Het huis-
Ga naar: