Holiday house
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een RPG forum over een groep jongeren die met elkaar in een villa zitten in Spanje.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Slowchat #1

Ga naar beneden 
+8
Jake Martin
PuckCole
Admin
Mark Fitzgerald
Owen
DanielCook
Cameron
Nina twins
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 22 ... 34  Volgende
AuteurBericht
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 2:37 am

Ja dat is leuk, dat ze hem haat maar aan de andere kant is hij toch wel aantrekkelijk eigenlijk of iets in die richting.
Ja ik rond het af want ik wil wel naar bed nu eigenlijk. Moet morgen er vroeg uit, ben er morgenochtend ook ff niet maar smiddags en savonds als het goed is wel weer. ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 2:40 am

Ja ik begin ook best moe te worden :p. Ik weet trouwens niet of ik er morgen ben, misschien 's middags even, naja jullie zien het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 2:45 am

Naja ik ben nog niet echt moe, ik zou nog wel tot vieren of langer op kunnen blijven. Maar dan kom ik morgen als een wrak uit bed. Maar vind het ook wel jammer dat ik nu moet stoppen. Naja ik dwing mezelf te stoppen. x'D
Naja tot morgen dan hopelijk weer. ;P

Truste alvast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 2:46 am

Haha ja precies op zo'n moment. Maarja is ook weer spannend voor ons hebben we morgen weer wat te beleven.
Slaap lekker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 2:47 am

Daarom het hoeft allemaal niet in een keer te gebeuren.
Nu kunnen we er nog drama momenten bij bedenken. x'D

Pff het is moeilijk om te gaan.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 2:48 am

Ja inderdaad haha.
Ga nou maar anders kan je morgen je bed niet uit komen.
Ciao!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 2:50 am

Hmph ja ik weet het.. ;P
Naja laters dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 11:06 am

Gooedemorgen :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 12:01 pm

Goedemorgen! Ik kom na het avondeten vandaag pas meeten! Heb weer zin in Dramaaaa. hahaa
Ik hou van deze site, eerst deed ik altijd RPG op girlscene maar daar vind ik het nu echt niet meer leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 12:05 pm

Ik ook niet, ik vind deze site ook veeel leuker! Ik ben trouwens na half 2 weg! En kom daarna gewoon weer Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 12:10 pm

Kan iemand me vertellen wat ik gister voor spannends heb gemist, ik lees wel wat maar kan er niet echt een kloppend verhaal van maken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 12:20 pm

Haha ik heb meegekregen dat Fitz en Cameron gezoend hebben ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 12:56 pm

Ohjeeeee, Nou zeg straks nog meer stelletjes en dan is nina alleen.. hahaa
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 12:58 pm

Maar wat is er dan nog meer gebeurd om dat nou Daniel zegt dat hij gisterenavond wilt vergeten Razz?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 3:00 pm

Goede middaggg ;D
En ik had al iets van een leuk idee eigenlijk. xD

En Nina ik denk dat Daniel dat zegt omdat hij en Fitz weer met elkaar gevochten hebben. ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 5:32 pm

Haha sorry van mijn late reactie maar ik ben weer terug in de rpg ruimte Wink
En het klopt wat Fitz zei haha xd
Oeh i love leuke ideeen.
Als je had bedacht wat ik nu denk dan zou het erg toevallig zijn maar denk het niet xd we zullen zien Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 5:53 pm

Maakt niet uit, en mooi. ;D
Nou dan ben ik benieuwd wat voor idee jij hebt, vertel het eens. Dan zullen we zien of het hetzelfde is. ;P
Mijn idee zal zowiezo wel in overleg moeten. ;P

Daarbij heb ik echt verschrikkelijk de neiging om een nieuwe jongen aan te maken.. het is een leuk personage maarja ergens heb ik al wel genoeg aan Owen en Fitz. Hmph dilemma.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 5:59 pm

<-- exact zelfde probleem, ik heb ook zin om personage aan te maken maar dat doe ik niet aangezien ik te lui ben om twee rollen te spelen Smile
Ik dacht meer aan chantage? schrijf je dat zo haha xd
dat Fitzie Cameron ging chanteren. Wink
En nu ben ik wel benieuwd of je zelfde idee had, ik denk nu eigenlijk van niet xd maar mijn bedoeling was in soort van die richting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 6:07 pm

Ja naja als ik eenmaal een personage in me hoofd heb maak ik ze heel snel aan, net zoals Fitz. Die moest ik gewoon spelen. Maar dat komt omdat ik zijn karakter ook heel fijn vind om mee te rpgen. x')

En nou ik dacht daar niet echt aan al had het wel met Cameron te maken dus dat hebben we gelijk. ;P
Maar Chantage zou wel iets kunnen zijn. x'D

Iniedergeval is mijn idee dat Daniel en Fitz weer in een gevecht raken, Cameron ziet het en belt ineens de politie op omdat ze wil dat haar vrienden geen pijn worden gedaan. Maar Fitz word dan mee genomen door de politie en dan begint ze spijt te krijgen van wat ze heeft gedaan, maar aan de andere kant is ze wel opgelucht voor haar vrienden. In het kort een groot dilemma dus. ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 6:11 pm

Hahaha dat is nogal een aardig idee xd wel leuk idee! Dan heeft ze spijt en koopt ze hem weer vrij Wink haha nee maar het is een leuk/goed idee xd
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 6:12 pm

Of vecht in een stad/club en dan word je vanzelf wel meegenomen aangezien er vaak politie in de stad is Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 6:15 pm

Ja ow wacht jou idee sluit heel mooi aan, aan die van mij!

Eerst chanteerd Fitz Cameron, want ze hebben gezoend en Cameron wil niet dat anderen dat weten. ;P
Vervolgens komt dat gevecht omdat Cameron Daniel heeft verteld dat Fitz haar chanteerd en Cameron wil alles eindigen, ze belt de politie en Fitz word zo opgepakt. Zo is ze samen met haar vrienden van de problemen af maar ze mist hem uiteindelijk.

Dan hebben we toch een heel goed idee samen bedacht. ;D
Alleen kijken of Cameron het wat vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 6:18 pm

Hey! Die vind ik best wel goed! onze ideeen zijn briljant haha! Ze vind het vast wel wat denk Wink
Cameron hoeft niet perse te bellen maar het zou idd wel leuk zijn eigenlijk ^^
We zien wel, ze komt vast vanavond nog wel online xd

Stiekem heb ik zin in nog z'n forum maar dan holidayin.. of een ander story xd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 6:23 pm

Ja we zijn een goed team. x'D
Ik zat vanmorgen op de fiets een nummer te luisteren en ik wil via plaatjes een youtube filmpje maken over Daniel, Fitz, Owen, Cameron en Nina want het nummer past heel goed bij de situatie, maar om de een of andere reden kan ik niet meer inloggen op mijn account op youtube dus dan zou ik eerst een nieuwe moeten maken. >.<

Ja ik denk ook nog wel dat ze online komt. ;D

Nou ik heb laatst een met vampieren gezien, maar dat is op het moment niet zo mijn ding. x'D Want ik zou Fitz wel op meerdere rpg's willen spelen, of die nieuwe jongen die ik in gedachten heb.
Het is alleen zo dat op andere rpg's die ik ken, er veel meer regels zijn. Je moet behoorlijke lappen tekst kunnen schrijven. Dus behoorlijk wat insperatie hebben. En het dus wat lastiger op zulke rpg's.
Ik kan wel behoorlijke lappe tekst schrijven maar ik had eens zin in wat simpels. En hier zijn er veel minder regels en al, veel fijner. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Emptywo aug 08, 2012 6:27 pm

Hoee heet het liedjee? en het is leuk idee maar dat zou jij dan moeten doen want ik heb geen idee hoe hahaha xd

En jaa zulke rpg's maar ik heb eigenlijk niet zo veel met vampieren. Maar misschien campingachtig iets ding of iets heel anders Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Slowchat #1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchat #1   Slowchat #1 - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slowchat #1
Terug naar boven 
Pagina 11 van 34Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 22 ... 34  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday house :: Spam :: Spam-
Ga naar: