Holiday house
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een RPG forum over een groep jongeren die met elkaar in een villa zitten in Spanje.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Club

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Cléo

Cléo


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-07-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 11:00 am

Een disco waar ze kunnen dansen, drinken etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://young-f-o-r-ever.tumblr.com
Cléo

Cléo


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-07-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 11:09 am

"ik heb er wel zin in" zei ze al op een wat opgewekte toon toen ze voor de club stonden, ze haalde haar handen uit haar zakken en keek even naar het gebouw, het zag er goed uit, neon enzo, en er waren best veel mensen die al binnen waren, dat kon je zien als de deur open ging en er meer naar binnen gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://young-f-o-r-ever.tumblr.com
Jake Martin

Jake Martin


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 15-08-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 11:15 am

Nadat Cléo hen naar de club had geleid liep Jake kalm naar binnen. Hij keek de club rond waarna hij met een glimlach opzij naar Cléo keek door haar woorden. ''Ik ook, met een meisje zoals jij naast me'' Zei Jake kalm tegen haar. De club zag er goed uit. Hij was wat donker maar door de neon lichten gaf het een goeie sfeer. Jake keek van de dansende mensen weer opzij naar Cléo. ''Dansen?'' Zei hij kalm tegen haar met een licht grijnsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cléo

Cléo


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-07-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 11:19 am

Even verscheen er een waterige glimlach op haar mond hoeken en ze knikte over zijn aanbod, het was ruim, druk maar nog genoeg plek voor hen, ze pakte hem bij zijn arm vast en trok hem mee naar de dans vloer, ja ook zij wist wat ze moest doen. Ze ging wat dichter tegen hem aan staan en begon te dansen "dus je bent hier pas vanaf vandaag" vroeg ze toch maar voor de duidelijkheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://young-f-o-r-ever.tumblr.com
Jake Martin

Jake Martin


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 15-08-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 11:33 am

Jake glimlachte wat door haar knikje na zijn aanbod waarna ze zijn arm vast pakte en hem mee trok de dansvloer op. Het maakte Jake niet uit dat het wat drukker was. Des te meer reden om dichter bij mekaar te dansen. En dat deed ze dan ook. In een club werd dat ook gewoon gedaan, net zoals schuren. Jake plaatste zijn handen op haar heupen en kwam zo dan ook dichter bij haar. Kalm keek hij haar in de ogen aan terwijl hij naar haar woorden luisterde. ''Nee ik ben hier zo'n twee dagen al, maar die anderen wilde nog niet uit en toen besloot ik de ruimte van de villa maar te verkennen'' Reageerde hij flauwtjes. ''Maar het lijkt er op dat ik nu iemand heb om mee uit te gaan'' Zei hij kalm tegen Cléo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cléo

Cléo


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-07-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 11:40 am

Toen ze zijn handen op haar heupen voelde kwam ze zelf ook wat dichterbij, ze stonden nu dan ook praktisch te schuren maar dat was wel gewoonlijk als je uit ging, "aha, eigenlijk is het bij mij ook zo, maar ik denk dat ik hier nu wel vaker zal komen ja" zei ze plagerig en ze liet een hand over zijn borstkas glijden. Ze ging thuis ook vaak uit en dan waren er genoeg jongens die eens lol wouden hebben zoals zij dat noemen dus dan gaat cléo met haar vriendinnen hun een beetje proberen uit te loken. Ze bekeek hem even goed en keek hem daarna aan met een grijns "dus je denkt dat het wel leuk wordt hier?" vroeg ze op een plagerige toon, want het antwoord wist ze zelf ook wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://young-f-o-r-ever.tumblr.com
Jake Martin

Jake Martin


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 15-08-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 11:54 am

Jake keek kalm richting haar terwijl ze wat stonden te schuren. Hij luisterde ondertussen naar haar woorden. Hij grinnikte even door de manier waarop ze haar woorden eindigde. ''Toevallig samen met mij?'' Zei hij kalm tegen haar terwijl hij haar hand over zijn borstkas voelde gaan. Hij ging met zijn duim wat over haar heup heen. Ja haar slanke lichaam tegen het zijne aan, daar kon hij wel aan wennen. Hij glimlachte wat door haar vraag die ze weer wat plagerig stelde. ''Ik weet het wel zeker'' Zei hij kalm tegen haar met een licht grijnsje. Hij kwam met zijn gezicht dan ook wat uitdagend dichter bij die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cléo

Cléo


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-07-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 12:02 pm

Haar hand stopte net boven het einde van zijn shirt, "ik denk het wel" en een grijns krulde op haar lippen. Het muziek was perfect, ze herkende heel wat nummers maar haar aandacht zat nu meer bij Jake. Toen hij wat dichterbij kwam wist ze even niet of ze het wel moest doen, hem zoenen. Ze kende hem amper en ze wist niet eens wat hij er van zou denken. Maar al snel schakelde de knop van twijfel over, hij kwam zelf zo dicht bij met zijn gezicht en het was gewoon een keer uit gaan, thuis deed ze het ook vaak, dus nu kon het toch ook geen kwaad? Ze kwam zelf ook wat dichterbij en zette haar lippen op die van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://young-f-o-r-ever.tumblr.com
Jake Martin

Jake Martin


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 15-08-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 12:11 pm

Jake keek voor een moment omlaag naar Cléo haar hand die net boven het einde van zijn blouseje stopte. Zijn blik viel vervolgens op haar gezicht door haar woorden tegen hem. ''Hm dat idee mag ik wel'' Zei Jake kalm tegen haar. Ja de sfeer vond Jake zo ook goed. En dat hij samen met Cléo zo stond maakte het helemaal af. Uiteindelijk probeerde hij haar wat uit door met zijn gezicht dichter bij die van haar te komen. Voor een moment bleef het stil tussen hen maar uiteindelijk raakte Cléo haar lippen toch die van hem. Jake glimlachte lichtjes onder de kus. Hij kuste haar dan ook kalm terug terwijl hij een van zijn armen wat meer om haar heen legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cléo

Cléo


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-07-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 12:16 pm

Ze voelde zijn arm die wat meet om haa heen ging en grijnsde een beetje, ze hoopte alleen dat hij het niet nam als echt een kus van liefde ofzo, hij was aardig enzo maar ze wou nu geen relatie, niet op vakantie, ze vond hem aardig en eigenlijk vroeg hij er zelf wel een beetje om. Ze liet haar hand wat meer op zijn borstkas rusten en begon weer tegen hem aan te schuren, al snel lieten haar lippen de zijne los "zullen we wat gaan drinken?" aangezien ze al een beetje dorst kreeg en wel zin had om wat te drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://young-f-o-r-ever.tumblr.com
Jake Martin

Jake Martin


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 15-08-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 12:28 pm

Jake zag hier ook niets achter. Hij wilde alleen wat fun. Hij hield niet van vaste relatie's. Hij zag hoe het kapot was gegaan bij zijn ouders. In die drama had hij geen zin in. Daar buiten was ook hij op vakantie. Dan moet je een vaste relatie niet willen. Maar als hij Cléo zo in schatte zat zij er ook niet op te wachten dus daar was hij dan ook wel blij om. Ze stonden zo nog even te dansen, zelfs wat meer te schuren. Tot dat Cléo haar lippen van de zijne af haalde. Ze stelde voor om wat te gaan drinken. Jake liet haar langzaam aan wat los en knikte eens. ''Lijkt me goed'' Reageerde hij kalm. ''Ik trakteer'' Zei hij vervolgens tegen haar met een flauw glimlachje. Kalm liep hij met haar naar de bar toe. ''Wat wil je?'' Vroeg hij vervolgens aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cléo

Cléo


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-07-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 12:35 pm

Als ze nog haar hand naar haar broekzak wou reiken hoorde ze hoe hij zei dat hij zou trakteren en ze knikte, rustig liep ze mee en ging aan een bar kruk zitten, ze kende zo wel wat drankjes uit haar hoofd maar ze had wel zin in een cocktail, "gewoon een cocktail om mee te beginnen" zei ze met een glimlachje, ze haalde een hand door haar haren heen en keek toen weer naar Jake, hoogste tijd dat ze hem eens beter zou leren kennen "waar kom je eigenlijk vandaan?" was haar eerste vraag, ze zou gewoon het gewoonlijke vragen, naar zijn hobbys wat zijn plannen voor deze vakantie zijn etc. net zoals ze met Nina en matt hadden gepraat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://young-f-o-r-ever.tumblr.com
Jake Martin

Jake Martin


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 15-08-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 12:57 pm

Zodra ze eenmaal bij de bar zaten zei Cléo hem dat ze een cocktail wilde. Jake bestelde er een voor haar waarna hij deze naar haar uit reikte. Hij bestelde zelf een whisky. Kalm nam hij er een slok van waarna zijn blik opzij naar Cléo ging die hem een vraag begon te stellen. Het leek erop dat ze hem wilde leren kennen. Dit ging toch niet zo'n leren kennen en dan meer daten ding worden? Jake glimlachte even flauwtjes naar haar. ''Dit eindigt niet tot iets vasts toch?'' Reageerde hij dan ook wat flauwtjes op haar voordat hij antwoord zou geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cléo

Cléo


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-07-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 1:04 pm

Ze nam een slok waar ze bijna in stikte toen hij dat zei "zo ben ik niet hoor, maar aangezien we deze vakantie samen in een huis zitten, heb het ook aan de meeste andere gevraagd, je hoeft niet bang te zijn" zei ze plagerig, ze wou niet beginnen aan relaties op vakantie, ze wou relaxen en een relatie zou dat niet goed doen. Ze nam nog een slok en zette het glas neer, het was nog niet leeg maar ze had geen zin om hem steed vast te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://young-f-o-r-ever.tumblr.com
PuckCole

PuckCole


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 14-08-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 1:31 pm

Al gauw vond hij de club en liep vervolgens naar binnen, hij zag Jake zitten met een meisje die hij nog niet kende. Hij glimlachte een beetje en liep toen er naar toe. Hij stak een hand uit naar het meisje 'ik ben Puck,' zei hij toen terwijl hij plaats nam op een stoel naast het meisje. Afwachtend op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cléo

Cléo


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-07-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 1:34 pm

Ze glimlachte vriendelijk naar de jongen die zich voor stelde als Puck, "hey , Cléo , aangenaam" zei ze beleefd en draaide zich zo dat ze en Puck en Jake kon zien en ze pakte haar glas weer waar ze een slok van nam. Ze zou zo wat sterkers bestellen maar eerst dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://young-f-o-r-ever.tumblr.com
Jake Martin

Jake Martin


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 15-08-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 1:53 pm

Jake glimlachte langzaam aan weer wat rustiger naar haar zodra ze hem uitlegde hoe het zat. Jake grinnikte uiteindelijk dan ook even. ''Mooi'' Antwoordde hij kalm. Hij keek opzij toen puck bij hen kwam. ''Ey'' Begroette Jake hem kalm waarna zijn blik uiteindelijk weer op Cléo viel nadat hij een slok van zijn whisky had genomen. ''Ik kom trouwens uit Canada en jij?'' vroeg hij kalm aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 2:04 pm

Cameron liep de club binnen. Het was groot en het zag er leuk uit. Ze had gehoopt hier niemand tegen te komen, maar ze zag Jake, Cléo en Puck bij de bar zitten. Ze haalde haar schouders op, wat maakte het ook uit het is ook gezellig met de mensen uit de villa. Ze liep naar ze toe. "Hey," zei ze met een klein glimlachje op haar gezicht. Toen bestelde ze wat te drinken en nam er drie grote slokken uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cléo

Cléo


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-07-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 2:19 pm

Ze grijnsde over wat Jake zei, en al snel glimlachte ze "ik ook, toeval ofwat" zei ze plagerig en zag al snel Cameron er ook bij komen "hey" antwoorde ze terug, zo werd het nog leuker, ze dacht even na over haar volgende drankje maar deed niet te moeilijk en bestelde ook maar een whisky, zo dra ze hem kreeg aan geschoven nam ze een slok, ja dit had ze lang niet meer gedronken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://young-f-o-r-ever.tumblr.com
Jake Martin

Jake Martin


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 15-08-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 2:31 pm

Jake keek algauw weer om toen hij Cameron haar stem hoorde. Het leek erop dat ze nu wel zin had gekregen om uit te gaan. Hij glimlachte kalm naar haar. ''Ey, weer zin om te stappen?'' Begroette hij haar dan ook eens waarna zijn blik weer op Cléo viel. Ze antwoordde dan ook dat ze ook uit Canada kwam. ''Gezellig'' Reageerde Jake kalm op haar. Wie weet als ze terug gingen naar vakantie konden ze eens stappen, als ze niet te ver van elkaar weg woonden tenminste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cléo

Cléo


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-07-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 3:54 pm

Ze nam nog en slok, blijkbaar kende ze elkaar al, ze grijnsde even en nam nog slok , ze zou zo wel verder vragen anders leek ze zo'n nieuwsgierig aapje dat maar bleef vragen. Bij die gedachte grijnsde ze even . Ze nam nog een slok en zette haat glas neer, ze zou zo nog even gaan dansen, aangezien ze nog de hele avond had, ja toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://young-f-o-r-ever.tumblr.com
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 5:41 pm

Cameron dronk haar drankje op en bestelde een nieuwe. Ze had geen zin om te dansen, alleen maar om aan de bar te zitten. Ze keek naar Cleo die hem duidelijk ook op een drinken zette. Ze hefte haar glas en nam een slok van haar drinken. "Proost," zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cléo

Cléo


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-07-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 5:44 pm

Ze grijnsde en hefte haar glas ook en herhaalde haar, nog toen ze in de jacuzzi zaten hadden ze afgesproken om eens te stappen, en blijkbaar hield zij ook van een drankje zo op zijn tijd. Al kon cléo zich of helemaal kapot drinken maar na de laatste keer was ze dat dus niet van plan. Al snel wa het glas leeg en bestelde ze er nog 1
Terug naar boven Ga naar beneden
http://young-f-o-r-ever.tumblr.com
Jake Martin

Jake Martin


Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 15-08-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 7:29 pm

Nadat Jake zijn glas leeg had bestelde hij ook weer een nieuwe glas whisky. Ja de meesten zagen hem er niet voor aan omdat hij nogal schattig scheen te lijken en daardoor dachten ze dat hij verlegen was. Maar hij was alles behalve verlegen en hij dronk dan ook erg graag een aantal drankjes. Jake kon dan ook wel aardig dronken raken soms. Jake hief zijn glas ook op zodra Cameron en Cléo dat deden. ''Proost'' Zei hij met een kalme glimlach tegen hen waarna hij weer een slokje nam. Zijn blik viel daarna voor een moment op de dansvloer. ''Iemand zometeen nog zin om te dansen?'' Vroeg hij met een kalme glimlach. Hij was eigenlijk ook nog niet uitgedanst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cléo

Cléo


Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-07-12

Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Emptydo aug 23, 2012 7:34 pm

Ze dronk de laatste slokken van haar glas leeg en grijnsde even, ze begon er weer zin in te krijgen, dan bedoel ik het drank. Al snel bestelde ze haar volgende glas. Op wat Jake vroeg dacht ze niet eens na "tuurlijk" ze nam een slok en verbeterde toen zich zelf, "waar blijven mijn manieren, ik drink op jullie, proost" en een vals grijnsde verscheen op haar mond hoeken. Ze vriemelde wat aan haar shirtje en nam nog eens een slok.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://young-f-o-r-ever.tumblr.com
Gesponsorde inhoud





Club Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club   Club Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Club
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday house :: RPG :: De stad-
Ga naar: