Holiday house
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een RPG forum over een groep jongeren die met elkaar in een villa zitten in Spanje.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De keuken

Ga naar beneden 
+5
Owen
Nina twins
Cléo
Cameron
Admin
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 8:27 pm

"Jahoor, ik voel me weer helemaal de oude," zei ze met een knipoog. Ze pakte een druif uit de fruitschaal en at hem op. "Heb jij nog iets leuks gedaan? Ik heb je al best een tijdje niet gezien."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 8:31 pm

Cameron vertelde dat ze zichzelf weer helemaal de oude voelde waarnaar ze antwoorde 'gelukkig maar, ik maakte me wel zorgen om je' en ze glimlachte voorzichtig. 'eerlijk gezegd heb ik de afgelopen dagen niet veel bijzonders gedaan dan zwemmen en een beetje relaxen. En jij?' vroeg ze nieuwschierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 8:41 pm

Cameron glimlachte naar Nina. Dat was lief van haar. Cameron haalde haar schouders op. "Nee ik heb niets bijzonders gedaan," zei ze met een zucht. "De afgelopen dagen waren eigenlijk echt geen pretje." Fitz die Daniel de hele tijd in elkaar sloeg, en waarom? Het sloeg nergens op en ze had er ook geen zin meer in. Ze keek Nina aan, zou zij ervan weten. Ze was er niet bij, misschien kende zij Fitz wel helemaal nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 8:46 pm

Cameron leek ergens mee te zitten, maar met wat? 'Wat is er Cameron?' vroeg ze en ze keek haar vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 8:54 pm

Fitz kwam na even de keuken in. Zijn haar zat warrig en hij liep gewoon weer in zijn blote barst. Hij ging even met zijn hand wat door zijn korte bruine haar terwijl hij de keuken binnen liep. Hij liet zijn hand vervolgens zakken en merkte algauw Nina en Cameron op bij het kookeiland. ''Morgen dames'' Begroette hij hen met een licht grijnsje waarna hij richting de koelkast ging en er wat drinken uit haalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 8:57 pm

Cameron keek Nina aan. Op dat moment kwam Fitz binnen. "Er is niks hoor," zei ze. Toen keek ze Fitz aan, hij had enkel een broek aan. Ze draaide met haar ogen en las weer in haar tijdschrift. Ze zei niks tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 9:07 pm

Cameron zei dat er niets was maar toch had ze het gevoel dat er wel degelijk iets was ze legde er zich maar bij neer 'als er iets is kun je altijd bij me terecht' zei ze uiteindelijk. Ondertussen kwam Fitz de kamer binnen gelopen en ze had het kunnen raden alweer zonder shirt aan. 'Hey' zei ze, daarin tegen bleef Cameron stil. 'Fitz, liggen al je shirts in de was?' vroeg ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 9:10 pm

Fitz keek om naar de twee. Hij kwam ook aan het kookeiland zitten tegenover hen. Cameron reageerde niet op hem. Nina wel, ze reageerde zelfs lachend op hem. Fitz grijnsde even lichtjes. ''Ja, dan kunnen jullie nog wat langer van mijn lichaam genieten'' Reageerde hij met een flauw grijnsje op haar. ''Kijk maar, Cameron is er stil van'' Vervolgde hij zijn woorden flauwtjes. Hij kon wel raden waarom Cameron stil was, maar die nacht leek ze het niet erg gevonden te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 9:17 pm

Toen hij geluiden hoorde uit de keuken besloot hij ook maar daar heen te gaan. Hij voelde zich nogal eenzaam en had zin in wat sociale ''contacten''. Hij deed de deur open en zag Fitz, Cameron en Nina staan. Zijn voeten bleven versteend staan. Even schoten zijn ogen op Fitz's lichaam wat akelig sexy gespierd was maar daarna schudde hij zichzelf van die gedachten af en richtte toen zijn ogen op Cameron en Nina.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 9:19 pm

Cameron wilde wat tegen Fitz zeggen, maar op dat moment kwam Daniel binnen. Als dat maar goed gaat, dacht ze. Ze keek naar Daniel die ook bleek te schrikken. Haar ogen gingen van Daniel naar FItz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 9:45 pm

Er viel merkbaar een stilte, het leek zelfs of Daniel schrok van Fitz zijn aanwezigheid. 'Wat een gezelligheid' zei ze flauw en op en ging op het aanrecht zitten zodat ze beter zicht had op iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 9:49 pm

Fitz keek afwachtend naar Cameron, benieuwd naar haar antwoord. Maar die leek er niet te komen, Cameron haar blik ging zelfs ergens anders heen. Fitz keek om en merkte Daniel op. Hij zag nog net dat hij naar zijn boven lichaam keek. Fitz snoof eens. ''Vind je wel lekker zeker'' Zei Fitz wat spottend tegen hem. Hij wilde niet weten wat Daniel dacht over zijn boven lichaam. Aan de andere kant maakte het hem niet uit. Het zou zijn echo geen schade brengen als iemand, zelfs een jongen, zijn lichaam sexy zou vinden. Fitz zijn blik ging vervolgens naar Nina. Hij grijnsde wat. ''Altijd als ik er ben'' Reageerde hij kalm op haar waarna hij een slokje nam uit zijn blikje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 9:52 pm

Ook Nina keek om naar Daniel en zag zijn gezicht bij het zien van Fitz zijn bovenlichaam, en moest dus ook lachen om Fitz zijn opmerking. 'Helaas Fitz, onze Daniel is al bezet' zei ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 9:56 pm

Cameron trok een wenkbrauw op. Het enigste wat Fitz te zeggen had ging over hoe lekker en gezellig hij wel niet was. "Ik denk dat jij de enige bent die er zo over denkt," zei Cameron tegen Fitz, na zijn opmerking dat het altijd gezellig is als hij er is. Daarna keek ze naar Daniel. "Kom je erbij zitten?" vroeg ze. Ze deed gewoon alsof er niets aan de hand was, Nina leek toch al niet te weten dat Fitz en Daniel niet samen gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 10:01 pm

Hij keek spottend naar Fitz en besloot het te negeren. Daarna richtte hij zich op Nina en keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Wat heb jij?' Vroeg hij tenslotte waarna hij gelijk vroeg naar het tweede wat ze zei 'bezet?' Vroeg hij en knikte naar Cameron en glimlachte vluchtig naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 10:04 pm

Ze leek het niet te begrijpen waarom was iedereen zo vanavond. ´Wat ik heb? Ik vraag me af wat jullie hebben, al dat gekibbel tegen elkaar' zei ze niets begrijpend. 'Ja bezet.. Jij en Owen?' en ze keek Daniel aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 10:06 pm

(Hehe sorry, had het verkeerd gelezen Wink)
Hij knikte toen ze had over bezet, hij had het vast verkeerd verstaan. 'Ik kan hem gewoon niet uitstaan,' zei hij nog wat harder aangezien Fitz toch achter hem stond. Toch vond hij zijn lichaam niet het lelijkst en kon hij wel urenlang ernaar staren maar hij verzette zich en ging op een stoel zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 10:10 pm

Fitz keek met een lichte grijns naar Nina door haar woorden over dat Daniel al bezet zou zijn. ''Vind ik dat nou even jammer'' Reageerde hij met een lichte grijns. Zijn blik viel daarna op Cameron door haar woorden. ''Je kan toch niet zeggen dat je het niet gezellig met mij vind Cameron'' Reageerde hij op haar. Hij grijnsde dan ook lichtjes naar haar, ze moest wel weten wat hij daar mee bedoelde. Zijn blik ging daarna weer terug naar Daniel. ''Dankje, ik hou ook van jou'' Reageerde Fitz flauwtjes op hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 10:15 pm

Hij keek Fitz even strak aan 'je zou eens moeten proberen normaal te doen.' Hij stond daarna even op om een flesje water te pakken en ging weer tegenover Cameron zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 10:21 pm

Ze had al wel door dat die twee elkaar niet mochten maar dat het zo erg zou zijn had ze niet gedacht. Het enige wat ze deed was toekijken en ze hield verder wijselijk haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 10:29 pm

Hij nam een slokje van zijn water en dacht toen aan Owen, zal hij Fitz nog steeds aantrekkelijk vinden? Zelfs hij vond zijn bovenlichaam niet mis. Daniel twijfelde even maar bedacht toen dat hij gister nog zei dat hij van hem hield. Hij staarde een beetje voor zich uit terwijl hij met het flesje water speelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Fitzgerald

Mark Fitzgerald


Aantal berichten : 501
Registratiedatum : 05-08-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 10:32 pm

Fitz nam een slok uit zijn blikje. Hij keek kalm richting Daniel. ''Staat niet in mijn woordenboek'' Reageerde hij kalm op hem. Hij liep naar hen toe en kwam naast Daniel bij het kookeiland staan. Hij keek kalm opzij naar hem. ''Moet jij je lichaam niet aan de ladies showen? Owen zal je niet opvreten, die durft toch niks'' Zei hij met een lichte grijns tegen hem waarna hij weer achteruit stapte en weer een slok nam. Hij had daarnet best dicht naast Daniel gestaan. Maar hij liep de boel ook altijd uit te dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DanielCook

DanielCook


Aantal berichten : 601
Registratiedatum : 15-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 10:36 pm

'Je wilt natuurlijk mijn lichaam zien,' zei hij waarna hij even slikte. Hij stond daarnet zo dichtbij dat hij waarschijnlijk zijn angst kon roken. Maar daarna vervolgde hij zijn zin en zei 'Owen heeft een levenslang trauma door jou klootzak.' Hij schoof zijn stoel ruig naar achter en stond op. Hij liep naar de veranda.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cameron

Cameron


Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 11-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 10:39 pm

Cameron begon de situatie ongemakkelijk te vinden. Daniel en Fitz die elkaars ogen konden uitkrabben, Nina die van niets wist en zij zelf die aan de kant van Daniel stond, maar op de één of andere manier steeds met Fitz in haar hoofd zat. Cameron stond op en liep naar het keukenkastje. Ze pakte een fles whisky en nam hem mee naar het kookeiland. "Wil je ook," fluisterde ze naar Nina terwijl ze toekeek hoe de twee jongens elkaar een beetje aan het pesten waren. Ze kon het niet ontkennen, ze vond dit soort dingen altijd wel grappig om naar te kijken. Maar als het uit de hand loopt is de lol er wel vanaf. Ze draaide de dop van de whisky open en nam een flinke slok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nina twins

Nina twins


Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 13-07-12

De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Emptydo aug 09, 2012 10:51 pm

De jongens waren totaal niet gecharmeerd van elkaar, zelf wist ze niet zo goed hoe ze zich moest gedragen. Cameron blijkbaar ook niet toen ze een fles wiskey uit de kast paken aan haar vroeg of ze ook wilde. Ze stond op en kwam naast Cameron staan en nam een flinke slok van de wiskey toen gaf ze hem weer terug aan haar. Ze wist weer niet wat ze moest zeggen dus nog steeds hield ze haar mond dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.handmadeby-michelle.blogspot.nl
Gesponsorde inhoud





De keuken     - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De keuken     - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De keuken
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday house :: RPG :: Het huis-
Ga naar: